Πέμπτη, Μαΐου 13

Θεολόγος και "με τη βούλα" ο Ασκάρ!




61 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Λάμπεις!!!!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!

ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Jason είπε...

Συγχαρητήρια κύριε Άσκαρ!
Χαμόγελο βλέπω τετραπέρατο!

ο δείμος του πολίτη είπε...

Πτυχιούχος πια; Άντε συγχαρητήρια, καλή σταδιοδρομία...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Αντε Ασκαρουλη μου, και αρχιμανδρίτης με το καλό χα χα χα



Συγχαρτηρια βρε, και εις ανώτερα!

Ανώνυμος είπε...

Άντε και φιλόλογος τώρα!

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

takis είπε...

Μας δουλεύεις μου φαίνεται..
Ωραίο όνομα έχεις πάνω στο πτυχίο..μια μουντζούρα..

Αμ το άλλο , "εξ Αθηνών ορμώμενος"!
Ρε κακομόιρη ή μας δουλεύεις για τα περί Ευρυτανίας ή μούφα πτυχίο κανενός άλλου ταλαίπωρου μας μοστράρεις......

Αν ξέρανε κάποιοι σε τι κουμάσι δίνουν πτυχίο Θεολογίας..


ΥΓ Αντε, καλή σταδιοδρομία και σιδηροκέφαλος.

BUTTERFLY είπε...

Συγχαρητηρια Ασκαρουλη!!!

homo anisorropus είπε...

Ωωωωω μα σοβαρά??!!! Κουλ!!!!!

George είπε...

μα καλά βρε Θεολόγος άνθρωπος και να λέει τόσες ανομίες?????

Μα τι άνθρωπος είσαι εσύ βρε????

Τέλος πάντων!! Ας είσαι σιδεροκέφαλος και ελπίζω να μπεις και στον ενάρετο δρόμο του ΠΑΟΚ κάποια στιγμή!!!!!
χεχεχεχεχεχεχεχεχε

marilia είπε...

Τελικά, δεν έβαλες κουστούμι, ε; :) Και μια και δεν το 'βαλες, γιατί δε φόρεσες την τήβεννο; Γιατί μας αφήνεις μόνο με το... τηβεννοφορεμένο σκίτσο, καλέ;

Συγχαρητήρια, καρδιά μου! Πάντα επιτυχίες και αριστεία στη ζωή σου! :)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Γλαρένια μου, ευχαριστώ πολύ! Εσύ ποτέ δεν έρχεσαι με άδεια χέρια...

Jason, αυτό το "κύριε" με σκότωσε!
Τελικά, δίκιο είχε ο ποιητής που έλεγε "το ελάχιστο θέλησα και με τιμώρησαν με το πολύ"!

Δείμε, πολύ γούσταρα να είμασταν καθηγητές στο ίδιο σχολείο!
Κι ο Σπίθας κυλκιτζής!

Ρικούλα, μην το γελάς...

Κούλα, δεν θα γίνω από δήμαρχος κλητήρας!
Γιατί, όπως έλεγαν και οι Πατέρες της Εκκλησίας, η φιλοσοφία και η φιλολογία είναι οι "θεραπενίδες" (δηλ. οι υπηρέτριες, τα δουλικά) της θεολογίας!
χαχαχα

Τάκη, είμαι δημότης Καρπενησίου κι έζησαν εκεί μέχρι τα 11. Αλλά ο πατέρας μου, που ήταν διευθυντής στο νοσοκομείο Καρπενησίου και ήξερε τα χάλια του, την έφερε τη μάνα μου στην Αθήνα να με γεννήσει, στο Αλεξάνδρα.
Γι' αυτό και τόπο γέννησης έχω την Αθήνα...
Σιδεροκέφαλος σίγουρα είμαι, αφού σε ανέχομαι τόσα χρόνια!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Χριστινούλα, σ' ευχαριστώ πολύ κουκλίτσα μου.

Ανισόρροπη, μην τρομάζεις καλέ! Δεν σημαίνει πως από δω και πέρα κόβω τις μπερμπαντιές!

Έλα βρε Γιώργο που κάνεις πως δεν ξέρεις...
Όσα ξέρουν οι παπάδες και οι θεολόγοι δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος...
Όσο για τον μΠΑΟΚ, είναι μια αντιπαραγωγική-αντιποδοσαφαιρική ομάδα που θα έπρεπε να αποβληθεί από κάθε διοργάνωση γιατί δυσφημίζει το ποδόσφαιρο!
Παίζει σύστημα "στρατηγού Καραϊσκάκη": να πιάσουμε τα ταμπούρια αδέλφια, να μην περάσει ούτε λαφάκι!

Ευχαριστώ Σνουπίτσα! Η τήβεννος είναι πολύ μπλιάχ και αντιτηλεοπτική!

ZouZouna είπε...

Α, δεν τα είχες με την Βούλα, τόσο καιρό? Χμ, κι εγώ πως νόμιζα!!
Μια Φάβα μ' έναν λάκο δεξιά, τι την έχεις?

Στην ηλικία σου, ακόμη απτυχίοτος ήσουν? Θαρρώ πως δεν μπορείς να πάρεις πτυχίο σ' αυτή την ηλικια...

Δεν δίνω συχαρίκια, αν δεν δω το όνομα στο πτυχίο. Δηλ. να τα δώσω αλλα να ξέρω σε ποιόν!

Αλητισσα είπε...

Συγχαρητήρια και εις ανώτερα..!!!
Κυριως να μη σου εφήσει κανένα κουσούρι η θεολογία!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ζουζού, εγώ όλα καθηστερημένα τα κάνω!
Θέλεις να μάθεις το ονοματάκι μου πριν μου δοθείς σώματι και ψυχή;

Αλητούλα, νομίζω πως τα "κουσούρια" έχουν να κάνουν κυρίως με τα ράσα κι όχι τη Θεολογία.
Αλλά, καλού κακού, θα προσέχω κι εγώ, να 'χετε κι εσείς το νου σας...

Βάσσια είπε...

Μπράβο Ασκαρ και συγχαρητήρια.

Ποτέ δεν είναι αργά για γνώση και προσωπικές επιτυχίες.

Κι αλήθεια, ίσως να είσαι από εκείνους τους Θεολόγους που διδάσκουν και δεν ρητορεύουν ή κάνουν κηρύγματα.

Το εύχομαι
:-)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Βασσούλα, δεν ξέρω τι λες εσύ, αλλά εγώ έχω τόσα απωθημένα που θα σας αλαλιάσω στο κήρυγμα!

ZouZouna είπε...

Kαθυστερημένο μου, άσε τις παπα-(ρο)κουβέντες !

Σαφώς και θέλω να μάθω. Και την γεύση ακόμη. Είναι πεπόνι αργήτικο ή όχι! τζάμπα, θα εργασθώ?

Ποιόν προσηλήτησες βρε αφιλότιμε? Ποιός είναι στην φωτογραφία, γιατί εσύ δεν είσαι!

Ανώνυμος είπε...

Θερμά συγχαρητήρια.
Καλωσήρθες στη μέγγενη.
Από τη μια οι ρασοφόροι και μη τιμητές της κοινωνίας
και από την άλλη η δυσκαμψία κάποιων να δουν τον χώρο, ανεξάρτητα από τους κατηχητές που τους πόνεσαν πολύ.
Πάντως σου κανει, καθότι λένε οι νευρολόγοι τα κέντρα του εγκεφάλου που σχετίζονται με την θρησκεία είναι κοντά σε αυτά που σχετίζονται με το σεξ.
Και τα δυο μέσα σε ένα πλαίσιο είναι από την πλευρά της ζωής.

Πάντως έχεις ένα πρόβλημα. Δεν μπορείς εσύ, καθώς εγώ να είσαι χριστιανός με τον τρόπο του Τσάβες..

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ζουζούνα, σε βρίσκω πολύ μερακλού!
Καλό είναι να θες να μάθεις "και τη γεύση", αλλά, απ' όσα ξέρω, αυτή αλλάζει ανάλογα με τη διατροφή!
Το ερώτημα που τίθεται είναι το εξής; αν αυτός στη φώτο δεν είμαι εγώ, τότε εγώ ποιος είμαι;

Κομμούνι, έχεις απόλυτα δίκιο. Είναι διαπιστωμένο, επιστημονικά πλέον, πως τα συγκεκριμένα κύταρα του εγκεφάλου που σχετίζονται με το θρησκευτικό συναίσθημα, αυτά είναι που συνδέονται και με τη σεξουαλική μας συμπεριφορά.
Γι' αυτό άτομα με καταπιεσμένη σεξουαλικότητα δεν εξελίσσονται σε θρησκευτικά ολοκληρωμένες προσωπικότητες.
Δίκιο έχεις και για τον Τσάβες!
Το στυλάκι του είναι μακριά απ' την αισθητική μου! Τον βρίσκω πολύ καρακατσουλιό τύπο...

candy's τετραδιάκι είπε...

Μπραβοοοοοοοοοοοοοοοοοο!!!!!!

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Άντε και σ'ανώτερα:)
Δεν μας λες και τα ονόματα των καθηγητών;
Έτσι για να φυλαγόμαστε!

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Θεολόγος..!

Σε τι θεό πιστεύεις, Ασκαρ;

Μπράβο παλληκάρι μου, μπράβο λεβέντη μου!
Μα τόλεγα, εγώ, αυτό το παιδί θα τα καταφέρει.

Και τώρα θα μας ξομολογείς, Ασκαρούλη;

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Σπίθα, να σου πω και ονόματα καθηγητών!
"Χριστινάκη"! Σου λέει τίποτα;
Γκούκλισέ το να δεις...
Είχε βουήξει το πανελλήνιο για την "αγία οικογένεια"!

Όσο για εξομολόγος... είμαι ο καλύτερος!
Σαν τον Διογένη ψάχνω άνθρωπο χειρότερο από μένα και δεν βρίσκω!
Άρα, δεν υπάρχει περίπτωση να ντραπεί κάποιος να μου πει τα ανομήματά του...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Κανόνισε να μου χαλάσεις τον Δείμο, και θα σε αλαλιάσω στον κανόνα παλιο-σαρδανάπαλε!
Μου έκλεψες παλιά τις καλύτερες γκόμενες, δεν θα σε αφήσω να μου κλέψεις και τον καλύτερο ΠΑΣΟΚοσύντροφο που έχω στη Σαλονίκη...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Καντούλα, μου πήρε τα μυαλά ο Σπίθας και ξέχασα να σε ευχαριστήσω!

Και να κανονίσουμε για καφεδάκι από βδομάδα, έτσι;

ZouZouna είπε...

Για το σχετικό ανέκδοτο λέω, με το αργήτικο πεπόνι!

Οσο για το ποιός είσαι... νομίζω αυτός στο εξώφυλλο του περιοδικού, όταν σε φωτογράφισα!!!! θυμάσαι?
ναι!
αυτός ποιός είναι? πότε? Τι κρατά? το πτυχίο ποιανού είναι!!!!

η καχυπόπτου!

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

στους παροικούντες τη... Θεολογική Σχολή ήταν γνωστή και ως «Αγία Οικογένεια».

Τελευταία, μετά την ταχύτατη κυκλοφορία ανώνυμης καταγγελίας από email σε email, ο δημοφιλέστερος χαρακτηρισμός φαίνεται πως είναι «Δυναστεία Χριστινάκη».

Πρόκειται για την οικογένεια Ελένης και Παναγιώτη Χριστινάκη, της κοσμήτορος της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών και του συζύγου της, καθηγητή και πρώην προέδρου του Τμήματος Κοινωνικής Θεολογίας, οι οποίοι φέρεται να έχουν «αποκαταστήσει» ακαδημαϊκά τα τρία τους παιδιά, το σύζυγο της κόρης τους και... τον αδερφό τού συζύγου της κόρης τους, τοποθετώντας τους σε διάφορες θέσεις της Σχολής! Ειδικότερα, σύμφωνα με τα καταγγελλόμενα, η κόρη του ζευγαριού Ειρήνη Χριστινάκη έλαβε διδακτορικό τον Αύγουστο του 2004 από το Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας, με επιβλέποντα καθηγητή τον πατέρα της Παναγιώτη Χριστινάκη, τότε πρόεδρο του Τμήματος!!!

Σε λίγους μήνες, εκλέγεται επίκουρη καθηγήτρια και εντός τριών ετών γίνεται τακτική καθηγήτρια. Στη συνέχεια, ο σύζυγος τής Ειρήνης, Αθανάσιος Γλάρος, εκλέγεται επίκουρος καθηγητής στο ίδιο Τμήμα, ενώ ο αδερφός του, Γεώργιος Γλάρος, ετοιμάζεται για άλλη θέση στο ίδιο Τμήμα. Την ίδια ώρα, η άλλη κόρη Ολγα Χριστινάκη έλαβε θέμα διδακτορικού από τη Σχολή με επιβλέπουσα καθηγήτρια την αδερφή της Ειρήνη, ενώ και ο γιος Επαμεινώνδας Χριστινάκης, χωρίς πτυχίο Θεολογίας και χωρίς μάστερ, γίνεται υποψήφιος διδάκτωρ στη Σχολή Θεολογίας. Μιλώντας στην «Κ», ο κ. Παναγιώτης Χριστινάκης, φανερά ενοχλημένος από τις διαστάσεις που φαίνεται να λαμβάνει η υπόθεση, έκανε λόγο για «λασπολόγους», συνδέοντας το χρόνο της κυκλοφορίας του επίμαχου μηνύματος με τις εκλογές στη Σχολή.

Δεν διαψεύδει

Ωστόσο, δεν προχωρά σε διάψευση των καταγγελιών. «Επειδή εγώ είμαι καθηγητής θα απαγορεύσω στο παιδί μου να ακολουθήσει την ίδια επιστήμη;», αναφέρει χαρακτηριστικά.[ ]

Το θέμα πάντως έχει ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων, κυρίως στους κόλπους εκπαιδευτικών, που κάνουν λόγο για κραυγαλέο δείγμα νεποτισμού στο μεγαλύτερο ΑΕΙ της χώρας.

[ ] Την ίδια ώρα, η υπόθεση έχει προκαλέσει προβληματισμό και στην Αρχιεπισκοπή (ως γνωστόν, οι Θεολογικές Σχέσεις διατηρούν στενούς δεσμούς με την Εκκλησία).

Σημειώνεται ότι ο κ. Χριστινάκης υπήρξε σύμβουλος του Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου την περίοδο της σύγκρουσής του με το Οικουμενικό Πατριαρχείο.[ ]

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Μπροστά τους, εσύ είσαι Αρσακειόπαις..!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ζουζούνα, πρόκειται για το ίδιο και το αυτό πρόσωπο!
Μόνο που στο εξώφυλλο, με τη στολή καταδύσεως, ήταν 20 χρόνια νεώτερος...

Σπίθα, συ είπας!
Αλλά, νομίζω, πως είμαι εξελήξιμος...

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή είμαι δούλα σου τώρα;

Γουστάρωωωωωωω

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Κούλα, με θες με ή χωρίς ράσο;
(θα ρίξω λάσο για να σε πιάσω!)

τώρα αρχίζουμε να επικοινωνούμε βαθύτερα εμείς οι δυο!

αθεόφοβος είπε...

Εύγε!
Μέλλον λαμπρόν διανοίγεται μπροστά σου!
Εμπρός στο δρόμο που άνοιξε στο παρελθόν ο παλαιός Αγιος Πρεβέζης!

ΟΡΕΙΝΟΣ είπε...

Άντε συγχαρητήρια!!

Να σου θυμήσω μια παλιά σου ιδέα: Να ιδρύσουμε νέα θρησκεία..

σκουληκομυρμηγκότρυπα είπε...

αντε και με τρίτο πτυχίο ασκαρούλη...

ναι ναι ναι στη νέα θρησκεία!!!

ΟΡΕΙΝΟΣ είπε...

Η νέα θρησκεία:

http://www.kavafis.gr/poems/content.asp?id=126&cat=1

ZouZouna είπε...

Σπίθα, α, πα, πα, τι κουσκουσιάρης!!! τίποτα δεν σου ξεφεύγει. και καλά κάνει και δεν σου ξεφεύγει. Αυτοί "ξεφεύγουν" όμως... και δε'ν καλό!!!


Ασκαρούλη. Μ' εμένα, δεν ξεμπλέκεις εύκολα! Ειμ' εγώ μιά!!! Το είδα το "παλιό" εξώφυλλο.
Τώρα τι θες να πεις εν προκειμένω, δεν ξέρω...
Πες γιατί θα σκάσω... Και δεν δίνω συχαρίκια αν δεν πείς!

κι αυτή η Coulή, εδώ μέσα δεν είχε καταλάβει πως είναι σκλάβα? Σε χαρέμι βρίσκεσαι κοπελα μου!!! Σκλάβα και δούλα του πασάκα!
σκύψε!!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Αθεόφοβε, λες να γίνω και θεατρικό έργο;

Ορεινέ, μέσα! Και προτείνω, επειδή είμαι πολύ παραδοσιακός τύπος, να επιστρέψουμε στις ρίζες του θρησκευτικού φαινομένου, στη λατρεία των γυναικείων θεωτήτων και της Μητέρας-Γης!
Εμείς θα λατρεύουμε τα θηλυκά αναπαραγωγικά όργανα...

Σκουλήκω, σε κατάλαβα!
Κανονίζουμε ν' ανέβουμε Σαλόνικα να δούμε το ματσάκι Άρης-μΠΑΟΚ;

Ζουζού, μην το παιδεύεις. Ο Άσκαρ είναι Ιανός... αλλάζει πρόσωπα και προσωπεία!

ΟΡΕΙΝΟΣ είπε...

Ναοί μας θα είναι τα χαμαιτυπεία Βηρυτού, Αντιοχίας, Αλεξανδρίας και περιχώρων..

Πρέπει να βρούμε όμως και μια Υπατία..

ZouZouna είπε...

Στρίβειν δια του αρραβώνος ο Ασκάρ!

Δεν παιδεύω, τίποτα. Οπ' αγαπάς, παιδεύεις... λέει.

Ιανός? μην ταράζεις την καχυποψία μου...

Αντε, γιατί στο τέλος, θα χρειαστούν τα σιχαρίκια για μένα!!! άντε!!! και θα πιαστεί η μέση σου, απο το "υποκλίνομαι".

ο δείμος του πολίτη είπε...

Λες, να τον φοβάμαι, Άσκαρ;

Βάσσια είπε...

A ωραία, τότε να πίνω νάμα και μετά να μπαίνω να σε διαβάζω......

;-) Καλό Σ/Κ

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ορεινέ, νομίζω πως η Ζουζού κάνει για Υπατία! Τι λες;

Ζουζού, δέχεσαι να μου κάνεις μαθήματα μαγειρικής;
(άσχετο με τα προηγούμενα, αλλά ψάχνω επειγόντως για δασκάλα μαγειρικής!)

Δείμε, είναι μεγάλος διαφθορέας ο Σπίθας!
Απορώ πως δεν το κατάλαβες ακόμα!
Δεν βλέπεις πώς γυαλίζει το μάτι του;

Βασσούλα, κάτι πήρε σήμερα το αυτί μου για το Λαύριο. Το παν/μιο ένοιξε στοές για αποθήκευση ραδιενεργών υλικών, κάτι τέτοιο.
Έχει φάση;

mahler76 είπε...

εεεεε όχι!!! αυτό δεν το είδα να έρχεται!!!! Συγχαρητήριαααα

Ανώνυμος είπε...

Ασκάρ,

πάντα επικοινωνουσαμε βαθυτερα εμεις οι δυο!
Τωρα θα με εξομολήσεις κιολας για να λυτρώσεις την ψυχοσύνθεσή μου!

Σκύβω η ευλογημένη και ζητώ άφεση!

Για την οικογένεια Χριστινάκη κι εγώ ξέρω!!!!! Είχα παρει κι ένα μάθημα επιλογής απο σας και με πέρασε με 10 ο πατήρ!!!!

Καλά μιλάμε η κατάντια της ακαδημαικής καριέρας είναι αυτοί!

Έλεος!

Ανώνυμος είπε...

*εξομολογήσεις

σκουληκομυρμηγκότρυπα είπε...

εγώ μΠΑΟΚ.....ΤΣ ΤΣ ΤΣ ΤΣ

ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ (αχ να χαμε ένα ποτάκι τώρα....)

ΜΟΝΟ ΛΙΟΝΤΑΡΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΝ ΘΕΣ
τί δηλαδή επειδή ηττηθήκαμε αλλάζουμε ομάδα; ΟΧΙ!!!!
Παρά μόνο θρησκεία

σκουληκομυρμηγκότρυπα είπε...

Κυρίαι, μη εις στεναγμούς
περνάτε τον καιρόν·
δόλιον είναι σμήνος το γένος των ανδρών.
Επί της γης ο εις των πους,
κι’ ο άλλος στο νερόν,
επιμονήν δεν δείχνουν εις έργον ή σκοπόν.
Μη στενάζετε, λοιπόν,
μη πενθήτε διά λεπτόν,
ίνα ευτυχισμέναι ήσθε, ζήσετε μακράν αυτών!

Μη πλέον, θλιβερά φωνή,
των πενθηρών ωδών
ψάλλετε τα παράπονα στα ώτα των κωφών·
η πλάνη των διαγωγή
είναι αρχαίον κακόν
ωσάν το πρώτον θέρος ’που εφάνη ανθηρόν.
Μη στενάζετε, λοιπόν,
μη πενθήτε διά λεπτό,
ίνα ευτυχισμέναι ήσθε, ζήσετε μακράν αυτών!

------ είπε...

Α βρε Ασκαρούλη!!!!!Συγχαρητήρια χρυσο μου!!!!Και πώς σου πάει το πτυχίο...τρέλα!!!!!

ΥΓ Οι καθηγητές σου διαβασαν ποτε εκεινα τα αμαρτωλά ποστ;;;;;Η κυκλοφορεις με ψευδώνυμο;;;;χαχαχα!!

Catherine είπε...

Συγχαρητήρια Ασκάρ μου!
Όλες εμείς οι γυναίκες σου είμαστε περήφανες!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Σκύψε τώρα ευλογημένε Μαλεράκο!

Κούλα, η εξομολόγηση είναι ένας ακόμα τρόπος να ισοπεδώσω την προσωπικότητά σου, μια και τόσο σου αρέσει!
Όπως λες κι εσύ, θες τον άντρα (και τον εξομολόγο) να χτυπάν το χέρι στο τραπέζι, να σου ρίχνουν και κανένα μπινελίκι, άμα λάχει, και, πότε-πότε, και καμιά ανάστροφη...

Κουλήκω, και οι δυο με τα αρειανά θα είμαστε καλέ! Κι αν τα μΠΑΟΚια ρίξουν στο γήπεδο καμιά κοτούλα να φάει τα σκουλίκια, θα την πιάσω, θα τη λαρυγγώσω, θα στη μαδίσω και θα στη δώσω να την κάνεις σουπίτσα...

Νανούλα, κυκλοφορώ με πολλά ψευδώνυμα και ταυρότητες! Στο τέλος θα ξεχάσω και ποιος είμαι...

Κατερινούλα, όλα για σας τα κάνω βρε!

ZouZouna είπε...

Oτι κυκλοφορείς με πολλά ψευδώνυμα και
(ταυρόσουπα να φας ρε, τι πίνεις Θεολόγος άνθρωπος, άκου ταυρότητες τσ τσ τσ)

ταυτότητες, τόχουμε καταλάβει.

και πες και στην κατρίν να μιλάει για τον εαυτό της.

ποιά θα ρίξουμε με την μαγειρική? μαθήματα στην διάθεσή σου! Ποδιά και κουτάλα κι έρχεσαι!


** θα σε ξεσκεπάσω εγώ, που θα μου πας** η καχυπόπτου !

Unknown είπε...

Συγχαρητήρια για το πτυχίο. Εύχομαι και σ' άλλα με το καλό.
Θα τα ξαναπούμε. Κωστής

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ζουζού, δεν μαθαίνουμε μαγειρική για να "ρίξουμε κάποια"!
Απλά, απελπιστήκαμε και το πήραμε απόφαση πως δεν πρόκειται να βρούμε γυναίκα, οπότε πρέπει να μάθουμε να ζούμε αυτόνομα και χωρίς εξαρτήσεις!
Λοιπόν, από το μεθεπόμενο Σάββατο αρχίζουμε μαθήματα;
Εγώ βάζω τα υλικά, εσύ την κουζίνα και τα σκεύη!
Θα κρατάω και σημειώσεις, ως καλός μαθητής!

Καλωσήλθες Κωστή!
Το επόμενο πτυχίο θα είναι στη μαγειρική, στη Ζουζουνοσχολή!

takis είπε...

Aν ξεκινήσετε τα μαθήματα μαγειρικής με την ΖΟΥΖΟΥ και θέλετε δοκιμαστή φωνάξτε με...
εχω γερό στομάχι.....

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Αν είσαι καλό παιδί και παραμείνεις πιστός ΠΑΣΟΚος, θα εξετάσουμε θετικά το αίτημά σου...

KitsosMitsos είπε...

Και εις ανώτερα λέμε!
Καλησπέρα

mortal είπε...

Καλορίζικο και το θεολογικό!
Καλού - κακού κράτα την ...αγαμία σου. Πόσα χρόνια θα αντέξει ο Ιερώνυμος;

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Kίτσο, άντε, να γίνω και πάπας Ρώμης!

Μορταλάκο, για να διαδεχθώ τον Ιερώνυμο πρέπει να τηρήσω αγαμία μόνο από μπροστά! Από πίσω είναι το διαβατήριο για το θρόνο...

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

O Φώτης έκανε ερώτηση στην βουλή.
Να αφαιρεθουν τα θρησκευτικά από το πρόγραμμα το διδακτικό..:!

Λες να έμαθε, ότι πήρες πτυχίο και πάει να σώσει τα παιδιά, ρε συ;

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Σπιθούμπα, θα σας καταραστώ και τους δυο να σας πέσει το μουστάκι!
Είμαι σαββατογεννημένος και τρίχα δεν θα σας μείνει τρισκατάρατοι!